ISO 9001:2015 – ניהול איכות

 הניסיון מוכיח כי יישום שיטות פשוטות ומועילות הניתנות להטמעה בכל ארגון מביאות לשיפור מוכח בארגונים רבים בעולם.

הטמעת שיטות עבודה מסודרות הופכת את שגרת הפעילות בארגון לנעימה וקלה יותר, מנהלי הארגון אינם מתעסקים "בכיבוי שריפות" אלא מתפנים לניהול החברה והתמקדות בהגדלת הכנסותיה.

ממצאי סקר שנערך ע"י המרכז לאיכות ומצוינות במשרד ראש הממשלה, מראים שרוב החברות מביעות שביעות רצון גבוהה מיישום תקן ISO 9001:2015, ו-70% ממשתתפי הסקר אף ציינו כי חל גידול במספר הלקוחות כתוצאה מהטמעת התקן בארגון.

למה ISO 9001 ?

מנהלי החברות הגדולות בעולם השכילו להבין כי ניהול מערך האיכות לפי תקן ISO 9001:2015 מונע ביזבוז משאבים רבים וחוסך כסף. כתוצאה מכך, ניתן להבחין במגמת האצה באימוץ התקן דווקא בקרב חברות קטנות ובינוניות, אשר נדרשים לאישור ISO 9001:2015 על מנת להמשיך ולעבוד כספקים של החברות הגדולות. תוך כדי כך פערי הניהול ביניהן ובין החברות הגדולות הולכים ונסגרים, הדרישות ברורות ומובנות, והארגונים מדברים באותה השפה.

ISO 9001 :2015 – ניהול איכות – עניין של מיצוב

ארגונים רבים רואים בהתעדה לתקן 9001:2015 ISO כעניין של מיצוב, שכן חברה המאמצת את התקן נתפסת כאמינה יותר בקרב לקוחותיה, כאיכותית יותר ומשגשגת.

מחקר אמון הציבור שפורסם ביולי 2006, תומך בטענה לפיה לקוחות היו מעדיפים להשקיע יותר מכספם ומזמנם כדי להתקשר עם חברות שמקבלות על עצמן תהליך פיקוח.

כחלק מהרצון להבטיח את איכות ההשקעה, לקוחות גדולים מתנים את התקשרויותיהם עם ספקים בכך שיקיימו מערכת איכות של ISO 9001:2015 . הגדול שבהם הוא משרד הביטחון הישראלי.

לנקסטפ מעל 1,500 לקוחות מרוצים, אם גם אתם מעוניינים כמוהם לנהל ולמנף את העסק שלכם, וכמובן לשפר את שגרת הפעילות, כך שתוכלו להתמקד בעיקר.

לחץ כאן לקבלת הצעת מחיר לתקן ISO 9001 מותאמת עבורך