דף הבית > יישום והטמעת תקנים > רישום ספק משרד הביטחון

רישום ספק משרד הביטחון

ליווי לקבלת אישור ספק משרד הביטחון – ספק מנה"ר

הצעד הראשון שלך לעבודה עם מדינת ישראל

השאירו פרטים כאן לקבלת מידע טלפוני אודות קבלת מספר ספק או התקשרו ל- 03-7176020

מעוניינים להיות ספקים של משרד הביטחון? הגעתם למקום הנכון! 

תהליך רישום ספק במשרד הביטחון עלול להיות תהליך ארוך ומסורבל המצריך מכם לאסוף מסמכים רבים ותעודות רלוונטיות לפי תחום הפעילות של הארגון. מילוי לא נכון של כלל המסמכים עלול לעכב את התהליך ואף להחזירו לנקודת ההתחלה.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הקמנו ב-Nextep מחלקה לצורך ליווי לקבלת מספר ספק במשרד הביטחון, אשר תלווה אתכם בתהליך לאורך כל הדרך, עד לקבלת מספר ספק משרד הביטחון בהצלחה!

בשל המצב במשק, החלטנו לצאת במבצעים מיוחדים! אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולזכות בהטבות מיוחדות!

חברת Nextep הינה החברה הגדולה והמנוסה ביותר בליווי, סיוע וייעוץ לחברות וארגונים לרישום כספק משרד הביטחון – ספק מנה"ר עם מעל לאלפי עסקים וארגונים מכל תחומי התעשייה.

מספר דברים שכדאי לדעת – אילו אגפים יש במשרד הביטחון?

משרד הביטחון מחולק ל-3 אגפים. להלן סיווג תחומי הפעילות בהתאם לאגף הרלוונטי:

  • מנה"ר – ספק מוכר: מפתח, יצרן, נותן שירות, משווק, או יועץ.
  • קבלנים – קבלן מוכר: קבלן לעבודות בנייה, שיפוצים, חשמלאות ותקשורת ועוד.
  • מתכננים ומהנדסים – מתכנן מוכר לתכנון ובניה: מתכנן הנותן שירותי תכנון, שירותי פיקוח חשמל, הנדסה וייעוץ לעבודות בנייה ועוד.

חשוב לדעת: מפתח, יצרן, ונותן שירות (תלוי בתחום הפעילות) נדרשים בהסמכה לתקן ISO 9001

כל מה שצריך לדעת אודות תהליך ההסמכה לתקן ISO 9001

למאמרים אודות ISO 9001 לחצו כאן

השארת פרטים
מעוניינים להיות ספקים של משרד הביטחון?

 

אז בעצם מי יכול להיות ספק מוכר של משרד הביטחון?

  • חברה בע"מ.
  • עמותות.
  • עוסק פטור.
  • רשות מקומית.
  • חברה ציבורית.
  • משרד ממשלתי ועוד.

 

ספקים מוכרים של משהב"ט נהנים מההטבות הבאות:

  • קבלת בקשות להצעות מחיר.
  • השתתפות במכרז/ משא ומתן.
  • ביצוע עסקאות עם משרד הביטחון.
  • קבלת מידע טכני רלוונטי הדרוש לייצור פרטים עבור צה"ל.
  • קבלת מידע בנושא דרישות אבטחת איכות בתחום עיסוקו.
  • כניסה לאתר של משרד הביטחון באמצעות שם משתמש, סיסמא ומספר ספק לצפייה במכרזים הרלוונטיים.

תהליך רישום ספק משרד הביטחון

נקסטפ איתך לכל אורך הדרך עד לקבלת אישור ספק מוכר:

מחלקת משרד הביטחון בחברתנו אחראית על:

  • שליחת טפסים וביצוע הדרכה מלאה על מילוי נכון של כלל הטפסים, איסוף אישורים, טפסים, רישיונות, תעודות, טפסי בנק ואסמכתאות בשיתוף פעולה עם הארגון.
  • שליחת המסמכים למשרד הביטחון.
  • התקשרות שוטפת למול מנהלת הרכש, אגף הכספים ואגף הביטחון.
  • במידה וישנם תיקונים וקיים צורך בשליחת מסמכים חוזרת, המחלקה שלנו אחראית על שליחת התיקונים עד שתקבלו אישור של ספק מוכר ומספר ספק במשרד הביטחון.

שימו לב, אישור ספק מוכר במשרד הביטחון יהיה תקף ל-5 שנים ויש לחדשו 3 חודשים לפני תום התקופה.

מעוניינים להתייעץ עם מומחה בתחום? השאירו פרטים כאן לקבלת מידע טלפוני או התקשרו ל- 03-7176020

נוכל לרשום אתכם במשרד הביטחון במידה ואתם:

  • עוסק מורשה/חברה העוסקת בייצור.
  • עוסק מורשה/חברה העוסקת ביבוא.
  • עוסק מורשה/חברה העוסקת במתן שירות ותחזוקה.
  • יועץ בתחומי מומחיות הנדרשים ע"י משרד הביטחון.

היתרונות שלנו

ליווי מקצועי

ליווי מקצועי עם מחלקת משהב"ט שלנו

רשם מטעמנו עם ניסיון בליווי חברות לרישום משהב"ט ילווה את הפרויקט, יעזור במילוי הטפסים, הדרכה והכוונה עד לקבלת החלטת משרד הביטחון.
קליעה למטרה

המטרה ברורה

אנחנו הופכים את תהליך הרישום לפשוט ונוח, אנחנו לא נסרבל אתכם, מניסיון שלנו - פשוט זה יעיל.
אייקון משימות

אחוזי הצלחה גבוהים בוועדה

עד היום ליווינו מעל 1000 ארגונים לרישום משרד הביטחון, אנחנו יודעים להגיש את הטפסים בצורה טובה ויעילה לוועדה.
דף עם מגן וכדור גלובלי

מעל 10 שנות ניסיון בליווי תהליך ספק מוכר במשרד הביטחון

לאורך השנים צברנו ניסיון רב בליווי מאות תהליכי רישום מנה"ר בקרב ארגונים קטנים וגדולים.
טופס תחתון

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לרישום ספק?

מלאו פרטים או צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!
  • טלפון

    03-7176020

  • מרדכי רוז'נסקי 18 כניסה ב',
    א.ת חדש ראשון לציון

  • א' - ה'
    08:00-17:00

תהליך רישום ספק מוכר במשרד הביטחון בסיוע חברת Nextep:

  1. 1

    בירור אופי פעילות של החברה

    לאחר בירור אופי פעילות החברה אנו נסייע לכם באיפיון דרישות האיכות החלות עליכם בהתאם לדרישות משרד הביטחון.
  2. 2

    מילוי טפסים ראשוני

    מילוי טפסי בקשה להירשם כ"ספק מוכר".
  3. 3

    מסירת הטפסים הראשונים ובדיקה ראשונית

    נשלח את הטפסים למשרד הביטחון שיסווג את הארגון בקבוצה המקצועית המתאימה במרכז לשילוב ובקרת ספקים במנהלת הרכש. הטפסים יעברו בדיקה ובמידה וישנם תיקונים - נתקן.
  4. 4

    פתיחת תיק ספק

    בשלב זה התיק נקלט במשרד הביטחון.
  5. 5

    בדיקת התיק ונתוני הספק

    לאחר פתיחת התיק, אנשי משרד הביטחון יתחילו לבדוק את נתוני הספק ומורשי החתימה בארגון.
  6. 6

    אישור עקרוני של התיק

    במידה והכל יימצא תקין, התיק יועבר לאישור הקבוצה המתאימה במנה"ר ולאחר מכן תתבצע הגשת התיק לדיון בוועדה המוסמכת.
  7. 7

    אישור התיק בוועדה המוסמכת​

    הוועדה מורכבת מאנשי ציבור ונציגי משרד הביטחון אשר ידונו בבקשה לאישור הספק.
  8. 8

    קבלת הודעה על ספק מוכר​!

    במידה והוועדה החליטה לאשר וגם אם לא, הארגון יקבל הודעה בדואר אלקטרוני על ההחלטה. אם התשובה חיובית, הארגון יקבל את פרטי מס' הספק שישמש אותו בפעילות מול משרד הביטחון. בנוסף, הלקוח יקבל קוד משתמש וסיסמא לצורך הגשת המכרזים באתר משרד הביטחון.
טופס תחתון

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לרישום ספק?

מלאו פרטים או צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!
  • טלפון

    03-7176020

  • מרדכי רוז'נסקי 18 כניסה ב',
    א.ת חדש ראשון לציון

  • א' - ה'
    08:00-17:00